Girls 007

Pomysły na sesje wpadają mi ot tak. Nie wiem jak to się dzieje :p . Tym razem wpadłam na pomysł, aby na serię zdjęć zaprosić więcej niż tylko 1 modelkę. Sesja stylu 'James Bond'. Wybrałam 3 osoby z portalu maxmodels: 2 modelki i modela, no ale jak to czasem bywa, pojawiają sie oszuści i model się takim okazał. Jednak to nie przeszkodziło nam do kontynuowania 'misji'. Dziewczyny pojawiły się punktualnie. W 5 pojechaliśmy na miejsce. Kasia umalowała dziewczyny, a ja z kolega Dominikiem poszliśmy 'obczaić' teren. Zaczęliśmy, hehe troszkę z lekkim poślizgiem. Trwała nieustanna walka ze słońcem .(nawiasem mówiąć, spaliło mnie ;/). Udało się!! Efekty powalające. Oto Marlena & Daria jako dziewczyny J. Bonda oraz kilka zdjęć w strojach kąpielowych. :P:P












upss juz po mnie :P







w stroju kąpielowym :D Marelna czuje się jak rybka w wodzie :p







Daria niczym Amazonka :)











mały backstage :)



zdjęcie pamiątkowe :)



Copyright © 2014 Małgorzata Rosa lifestyle blog , Blogger