Witam

Witam serdecznie w Nowym Roku 2010. Mam nadzieję, że zaczął on się dla Was lepiej niż dla mnie-miałam problemy zdrowotne, ale juz jest lepiej. W minionym Roku bardzo rozwinęłam się
jeśli chodzi o fotografię. Poznałam mnóstwo wspaniałych ludzi. Stałam się bardziej otwarta i kreatywna, wiem poniekąd co chcę robić w przyszłości. Oby ten Rok również przyniósł mnóstwo wspaniałych chwil. Tego życze sobie i Wam. Dziękuję, że wpadacie odwiedzić mój blog. Jak już pewnie zauważyliście odmieniony.
Pozdrawiam serdecznie- Gosia.
P.S. Przedstawiam zdjęcia z grudnia jeszcze. hmm pod znakiem MUZYKI. Trzy wspaniałe sesje zdjęciowe w studiu fotograficznym. Dwie kolejne niebawem- już z tego roku. Tym razem zobaczycie mnie po 2 stronie obiektywu no i jeszcze... heh coming soon. Zaparzcie sobie kawę i zapraszam do oglądania. Buźka
Copyright © 2014 Małgorzata Rosa lifestyle blog , Blogger