Owocowe Trio :D

Szalony dzień, szalone dziewczyny, bombowe zdjęcia. 5 Kobiet w jednym miejscu....hmmm to musi być udana sesja. heheh 

Gabi (która mnie poleciła- dzięki), Dominika i Żaneta. 
Dziewczyny spisały się na medal. Brak krępowania i swoboda przed obiektywem. Nie ma co się dziwić, sami swoi. hehe.
Nie ukrywam, że bardzo fajnie się bawiłam podczas tej sesji. Dziewczyny myślę też, co widać na zdjęciach.
Pozdrawiam.

Makijaże wykonała Kasia Golenia, za co jej dziękuję, że zgodziła się i poświęciła czas na nasze szaleństwa.
Prócz "szalonego tria" Kasia malowała jeszcze 2 panie, wiec pół dnia z pędzlem... hehe
Kasiu dzięki i mam nadzieję do szybkiego zobaczenia...gdzieś w świecie. ;)



Wspólne










Osobne

#1 Żaneta





#2 Gabi





#3 Dominika






Copyright © 2014 Małgorzata Rosa lifestyle blog , Blogger