Pocztówka z Londynu

     Tym razem wpis poświęcony podróżom, które polubiłam. Od 4 lat (nie licząc okresu szkolnego, gdzie pod koniec roku zawsze była wycieczka szkolna i zawsze góry góry góry) udaje mi się odwiedzić sukcesywnie jakieś miejsce na kilka dni. 1,2-3 dni wystarczą bym się zachwyciła, albo zanudziła.  Zaczynając od małych odległości aż do coraz dalszych :Kraków, Wrocław, Mielno,Włochy aż postanowiłam, że tym razem  Londyn!. Była okazja bo...wizażystka Kasia, z która miałam przyjemność współpracować, przeprowadziła się na Wyspy Brytyjskie. 
Chciałam Wam opisać mój trip w szczegółach, ale zbyt dużo literek ;p 
Kto jest ciekaw to zapraszam na kawusię :)

Serdecznie dziękuje Kasi i Kamilowi za gościnę w Londynie. Zobaczyłam miejsca, które człowiek oglądał na języku angielskim w książce, a teraz miałam okazję zobaczyć na żywo. Super!
Wielkie wielkie dzięki !!
      
Niżej zdjęcia z podróży :) (kliknij czytaj wiecej)

  Najbardziej zachwyciłam się Beniem :D no naprawdę przystojniacha z tego zegara :)
Chata Królowej mniejsza niż w TV a Harry nie latał goły, więc troszeczkę się rozczarowałam :P
w Brytyjskim Muzeum tez bardzo fajnie. widziałam mumie...extra! :D
Jakoś teraz do mnie dociera, że ja TAM własnie byłam.
Czy ja juz dziękowałam Kasi i Kamilowi?? hehe To zrobię to raz jeszcze. Dziękuję :*

mjusic :) TU




mój szczęśliwy numerek ;) dla wtajemniczonych















































Copyright © 2014 Małgorzata Rosa lifestyle blog , Blogger