Sesje z Londynu :)

Od dawna marzyłam o sfotografowaniu czarnoskórej dziewczyny. Moje marzenie się spełniło, mało tego nie fotografowałam jedną a dwie!! Ha! :D A wszystko dzięki Kasi, która mnie gościła w Londynie, tak -TYM Londynie :D
Współpraca z wizażystką Kasią jak widzieliście w poprzednich postach była baaaardzo udana. No niestety, wszystko co dobre się kończy???Kasia mi zwiała do Londynu, no to ja za nią!! :P Ale spokojnie, ja tylko na chwileczkę. Po co? Aby Tworzyć!! 
WIELKIE DZIĘKI dla Kasi za gościnę oraz za zorganizowanie sesji, które zobaczycie niżej.
Jakie ja mam szczęście do pogody!!! Bo nie padało podczas zdjęć :D 

p.s. Moja wizyta w Londynie niedługo na blogu ;)


Pierwszego dnia spotkałyśmy się z Naomi
Drugi dzień to sesja z Renae
Zdjecia w Canary Wharf London

 makeup Kasia Golenia http://kasiagolenia.eu/
photo: Ja
















model: Renae











bonusik :) backstage










Copyright © 2014 Małgorzata Rosa lifestyle blog , Blogger